
L’Ajuntament de Deltebre, conjuntament amb la Comissió de Festes, han volgut commemorar el carnaval decorant els aparadors dels comerços amb les disfresses elaborades per les entitats participants en les anteriors edicions de la Rua i també amb la col·laboració de l’Associació FECOTUR.
En total, una quinzena d’entitats s’han involucrat en aquesta iniciativa cedint les seves disfresses a més de 35 establiments del municipi. Les disfresses estaran exposades des d’aquest divendres 12 de febrer fins a final d’aquest mes, el dia 28 de febrer.
Llistat
De qui és la disfressa? | On es poden veure? |
---|---|
AMPA Escola l'Assumpció | Sushi Mc |
AMPA Bressol l'Hortet | Arrossaires Vestim de Treball Aire Juana Mari Moda Infantil |
AMPA Escola Sant Miquel | Gasolinera Delta |
Residència l'Onada Deltebre | Carnisseria del Paulo |
Club Patí Deltebre | Raffel Pagès Natur Pelu Farmàcia Ferreres |
Grup Twirling La Cava | Eureka Joguines Llenceria Madama Naturhouse Intercarns |
Associació de Dones de Deltebre | Dekasta, Rebost Natural i Rossaura |
Colla d'amics | Gabinet Administratiu |
Associació de Veïns Gent del Barri Sant Ramon | Bella Novia |
Associació de Veïns de Jesús i Maria | Outlet Clip's Perruqueria Fruites i Verdures Esther La Farmaciola Deltaprodenet |
Associació de Veïns Lo Barracot | Nirvana Drap's Amenós Dolcets Pell i Disseny Farmàcia Matilde Fil&Cotó |
Quintada 2018 & Co. | Bonet Perruquers |
Escola de Ball Deltebre | Llibreria Anmar |
Mandrucs Associació Cultural i Creativa | Holly Stick Calçats Princep No te kortes Marsal |
Feel Dance Deltebre | Federòptics Xavier Gómez |