mfusion6

Deltebre clou la seva participació a Madrid Fusión amb 19 tallers de degustació

Des del passat dilluns fins aquest dimecres a la tarda, Deltebre ha estat protagonista a la fira Madrid Fusión amb 19 tallers de degustació dels productes i de la gastronomia del municipi. Han estat tres dies que, segons l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ens han atorgat una “nova oportunitat per projectar un Delta de l’Ebre emergent posant en valor el seu producte, la seva cuina i el seu paisatge”.

A Madrid Fusión, Deltebre ha comptat amb un estand amb el qual s’ha difós informació turística del municipi i s’ha atès a tots els dubtes plantejats pels visitants. A banda, però, la participació de Deltebre ha estat activa mitjançant empreses del municipi que han efectuat degustacions. Per a l’alcalde, la presència de Deltebre a les fires “ha d’esdevenir un punt de trobada i de sinèrgia entre el sector públic i privat de manera que puguem caminar conjuntament cap al nostre objectiu d’enlairar Deltebre”.

Així, la degustació d’ostres a càrrec d’Explotacions Fangar i Fepromodel, de licor d’arròs a càrrec de la Cooperativa d’Arrossaires del Delta de l’Ebre, de postres d’arròs a càrrec de Molí de Rafelet, de vi a càrrec de l’empresa Lo Flamenk i, finalment, i d’arròs ecològic d’EcoCastells, ha estat un èxit atesa la massiva assistència a l’estand.  A més a més, a Madrid Fusión també ha estat present la Federació de Comerç i Turisme, aglutinant els diferents comerços que representa, el Club Nàutic de Riumar i l’empresa d’Angulas y Mariscos Roset, que també ha promocionat individualment els seus productes.

Projecció del Delta de l’Ebre
Deltebre és l’únic municipi, conjuntament amb la ciutat de Madrid, present a la fira amb un espai singular. També hi és Cambrils dins de la xarxa Saborea Espanya. La resta d’expositors són empreses del sector agroalimentari i turístic, així com també diferents països i institucions supramunicipals. L’alcalde ha detallat que “disposar d’un espai exclusiu en el marc d’aquesta fira ens ha permès projectar òptimament la marca turística del Delta de l’Ebre des de Deltebre”.

Finalment, Soler ha explicat que “durant tot aquest any seguirem treballant en la mateixa línia de posar en valor tots aquells trets diferencials que ens permeten definir Deltebre com una destinació turística de primer nivell i el Delta de l’Ebre com a un territori únic”. En aquesta línia, durant tot aquest any 2018 des de l’Ajuntament de Deltebre s’han planificat diferents actuacions que s’emmarquen en la promoció del municipi, no només a nivell turístic, sinó també a nivell d’experiències ja sigui a partir del propi producte, de la cuina, del paisatge o de les diferents activitats singulars que es poden realitzar.

Darreres notícies