L’Ajuntament de Deltebre segueix impulsant les xarxes socials corporatives per tal de d’informar a la ciutadania i donar a conèixer la última hora de la COVID-19 al municipi. Aquest diumenge a la tarda, per exemple, l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, va realitzar una connexió en directe per Facebook Live per tal de contestar a les preguntes que la ciutadania li havia realitzat durant el dia mitjançant missatges privats al compte Facebook de l’Ajuntament de Deltebre o a través del canal de WhatsApp de la pròpia corporació.
En total, Soler va respondre una vintena de preguntes relacionades sobre les futures ajudes econòmiques que el govern municipal ja ha anunciat per a les famílies, comerços i empreses, sobre les restriccions pel decret d’estat d’alarma, i altres qüestions també relacionades amb la pandèmia. Segons l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, en un context com l’actual “hem d’utilitzar totes les eines que tinguem al nostre abast per tal d’informar als veïns i veïnes de Deltebre des de la proximitat i des de la transparència”.
De fet, l’alcalde ha detallat que “més que mai és moment d’estar al costat de la ciutadania per tal de respondre les qüestions i els diferents dubtes que tinguin sobre la pandèmia i sobre el dia de demà una vegada finalitzi aquesta crisi”. Totes les preguntes que, per qüestió de temps no es van contestar, es respondran per escrit durant el dia d’avui.
Des del minut zero l’Ajuntament de Deltebre ha dinamitzat les xarxes socials per tal d’oferir informació actualitzada, les 24 hores dels 7 dies de la setmana, a la ciutadania. A més, també s’ha creat un espai específic a la web el qual ha rebut més de 10.000 visites úniques durant aquests dies de pandèmia. Per altra banda, el sistema de notificacions WhatsApp ha rebut més de 200 altes durant aquests darrers dies.