El govern habilita un espai web per a retre comptes de manera transparent i permanent

17 de Juny de 2020

Quan tot just aquesta setmana fa un any de l’inici del present mandat municipal, el govern de l’Ajuntament de Deltebre ha habilitat un espai web per a retre comptes de l’acció de govern planificada fins a l’any 2023. En aquest sentit, l’apartat permet consultar les 200 accions previstes a dur a terme i el seu corresponent estat: finalitzades, en procés o pendents.

L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha explicat que “aquesta web és una eina més que posem a l’abast de la ciutadania per tal que els veïns i veïnes de Deltebre puguin conèixer amb exactitud l’estat de l’acció que estem duent a terme des del govern municipal”. Així l’alcalde ha detallat que “aquesta web s’emmarca en la línia de transparència i de participació que estem aplicant des de fa temps en la gestió municipal”.

Durant aquest any ja s’han complert gairebé un 25% de les accions previstes al pla de govern, un 38% estan en procés i un 37% pendents de començar. Moltes d’elles s’han vist frenades pel temporal Glòria i per la COVID-19, dos fets que, tal com ha remarcat Soler, “modificaran el pla de mandat que teníem previst i que va avalar la ciutadania, però que no ens impediran complir l’objectiu de què Deltebre segueixi avançant a gran velocitat al costat de la ciutadania”.

L’espai es pot visitar des d’aquest mateix dimecres a la web de l’Ajuntament de Deltebre (https://deltebre.cat/pla-de-govern-2019-2023/) i forma part, a la vegada, d’un dels requisits per a l’obtenció del Segell Infoparticipa que ha atorgat la Universitat Autònoma de Barcelona a l’ajuntament per les bones pràctiques relacionades amb la transparència i la comunicació pública.

Els comentaris estan tancats.