En aquest espai us podeu descarregar les al·legacions que la Sindicatura de Greuges de Deltebre ha elaborat davant la nova proposta d’atermenament del terme municipal de Deltebre presentada pel Govern de l’Estat.

Aquesta acció ha estat impulsada pel Consell de Defensa #DeltebreTerritori, encapçalat per la síndica de greuges de Deltebre, Rosa Vandellós, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Deltebre. La proposta es troba actualment en període d’exposició pública fins al 2 de març.

Així mateix, també podeu descarregar el document d’al·legacions en format editable, per tal que pugueu personalitzar-ne el contingut si ho considereu oportú.

Per signar online

Com presentar-les?

Podeu presentar les vostres al·legacions a l’Espai d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Deltebre, així com per via telemàtica a través de l’enllaç que us facilitem o bé per correu electrònic a l’adreça que s’indica. Recordeu que les al·legacions han d’anar degudament signades perquè puguin ser considerades vàlides.

Per signar presencialment

Espais fixes

Espais mòbils

Dilluns 16 de febrer
· Escola Riumar (16.30 h)
· Mercadona (de les 17 a les 20 h)

Dimarts 17 de febrer
· Escola Sant Miquel (16.30 h)
· Bon Preu (de les 17 a les 20 h)

Dimecres 18 de febrer
· Escola l’Assumpció (16.30 h)
· Lidl (de les 17 a les 20 h)

Dijous 19 de febrer
· Mercat municipal (de les 09 a les 13 h)
· Institut de Deltebre (14.30 h)
· ALDI (de les 17 a les 20 h)

Divendres 20 de febrer
· SPAR nucli La Cava (de les 09 a les 13 h)
· Escola Bressol (12 h)
· SPAR nucli Jesús i Maria (de les 17 a les 20 h)