L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, acompanyat de la regidora d’Acció Comercial, Ingrid Santiago, i el tinent d’alcaldia de #DeltebreTerritori, Francisco Castro, s’han reunit amb l’Associació de Comerç i Turisme FECOTUR Deltebre per coordinar les actuacions de reclamació a la companyia elèctrica Endesa a causa del tall de subministrament del passat divendres 10 de juliol, el qual es va iniciar a primera hora de la tarda i es va allargar fins la matinada, i que va afectar a bastants establiments i veïns i veïnes de Deltebre.
Els diferents comerços i empreses afectades poden vehicular les seves reclamacions a través de FECOTUR. En el cas dels particulars, s’ha d’emplenar la següent documentació i presentar-se de manera oficial a la companyia, al seu punt d’atenció corresponent, preferiblement abans de 15 dies.
En el cas dels particulars, des de l’Ajuntament de Deltebre es recomana que la ciutadania també faci arribar la còpia de l’entrada que presentin a la companyia per tal de realitzar el seguiment oportú de la queixa. Aquesta es pot fer arribar a través del correu: ciutadania@deltebre.cat
Documentació:
Com i on presentar la reclamació?: descarrega’t la informació
Carta reclamació particulars: descarrega’t l’arxiu