Carta de Serveis
Carta de Serveis
Les Cartes de Serveis són documents que recullen informació de les prestacions que ofereix l’Ajuntament als ciutadans i ciutadanes, dels compromisos que pren per afavorir que el nivell del servei sigui de qualitat i de les vies per obtenir informació i/o fer aportacions i suggeriments. Són, per tant, uns instruments útils perquè la ciutadania conegui els serveis que ha de rebre i pugui participar en la seva millora.
Les Cartes de Serveis han de comportar l’avaluació dels objectius aconseguits per part de les diferents Àrees de l’Ajuntament i, a través de la millora dels processos interns, incrementar el nivell de prestació.
L’Ajuntament és una institució que presta serveis als Ciutadans i la seva gestió s’orienta a la satisfacció de les seves necessitats i expectatives. Per aquest motiu, les Cartes de Serveis es dirigeixen als usuaris dels serveis
La finalitat de la Carta de Serveis és:
- Apropar l’Ajuntament als ciutadans.
- Informar als ciutadans sobre els serveis prestats per l’Ajuntament de Deltebre.
- Expressar l’esforç de l’Ajuntament per la millora dels serveis municipals.
- Establir un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlar el seu manteniment.
- Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis municipals.
En aquest espai trobareu, dins de cada àrea corresponent, les diferents Cartes de Serveis que disposa l’Ajuntament de Deltebre.